Semalam saya berasa amat marah sekali kerana setibanya saya di rumah, komputer saya membuat hal dan lalu saya tidak dapat membuka internet kerana connection dia ader ape-ape entah saya tak faham. Semua lelaman yang saya hendak lungsuri tidak boleh dibuka kecuali satu lelaman ini.. tekalah apa lelaman itu..
BLOG ATIKAH SYARAH.
Ye, saya berasa hairan dan geram kerana kenapa banyak-banyak lelaman hanya dia punya sahaja yang boleh dibuka hatta blog saya sendiri tidak boleh dibuka. Ianya amat menggelisahkan sehingga membuatkan saya tidak boleh tidur malam. Betul sekali..
Oh yer, semalam saya pergi bermain bola bowling bersama Syarah, Atikah & Huda. Syarah datang lambat seperti biasa. Saya orang yang kedua tiba selepas Huda dan diikuti pula dengan Atikah. Saya amat malu sekali kerana saya main macam hkasgfyiadfcbk. Diam okey Syarah.. Bluek. Sebelum beredar, kami terserempak dengan dua orang kawan Syarah. (okey tak penting sebenarnya..) Kami solat di Masjid Ghufran dan makan di Long John di TM sambil berbual-bual dan tertawa dan lalalala~
Saya tiba di rumah pada jam kira-kira 20:10 mlm.
Saya sayang mereka sangat-sangat :)
Cerita di bawah ini tidak ada kena mengena dengan cerita di atas, jadi jangan jadi selenger dan tanya diri anda "apa kene mengener??" Okey?? terima kasih.
I cant believe that nobody actually told (or uzit tell?? hmph~) me anything. Nothing. Not eve a clue. I cant believe that that lady, that girl who served the food & drinks when my fam came to your house was actually... her. I cant accept this. I feel so left out. Why didnt my parents tell me?? Why uzit all you people keep this for me.. untill now?? I heard it my mum tolking to my nyai bout this, and it all comes to light..
that she is actually.. your..
Wife?? Gosh. It hurts. brother.. why am i so left out & selenger to not know?? Allah.. Im so sad. We were so close back then. Note that. Im so angry. We were so bloody close & u never tell me?? Since small, we play together, you bully me, we joke around, we fool around together. Whats all this about?? & you people can actually act like nothing happened?? I don't understand.. Do the others know?? or am I the only one??
It hurts you know. I need an explanation. but maybe the less i know the better..
yes??
I feel so numb & speechless that I dont know what to do.. Aaaarghh!! Ni gambar saya khaskan buat Syarah!! yer gambarkat bawah ni.. kat maner lagik.. lerrrr..
Semut-semut ini akan berkeliaran dan akan menyerang anda bila-bila masa Syarah..
wahhahaha!!!
Now, sumhow I fell good, a lil.. hah
Oh yar, Syarah I forgot to give you your 20 cents change back for the LJS combo one meal. Next time okey? ha!
P.S: Huda!!! Biler nk start ana-ente mission nih?? esok okey??? haha!! Rock on!
Salam!
Ida Mariam ♥
♥ Reading every line i wrote,
understanding every lil meaning behind them,
even if you deny,
i really appreciate that
thanks for the attention
i am
touched-
xoxo
p.s : Entries' time shown are all Singapore time. ayte (: